Opis stanowiska pracy

Jesteśmy jednym z aktywnych graczy na rynku z branży motoryzacyjnej i lotniskowej. Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno firmy z terytorium Europy, Bliskiego Wschodu i krajów byłego Związku Radzieckiego. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Administrator Firmy.

 

Opis stanowiska:

  • negocjacje z działami prawnymi Kontrahentów w trakcie podpisywania umów, sporządzenie i analiza wzoru umowy o ryzyko prawne i interes firmy,
  • uczestnictwo w przetargach publicznych w różnych krajach, pełna analiza SIWZ, zmiana warunków SIWZ oraz innych dokumentów w razie potrzeby, przygotowanie części administracyjno-finansowej (wadium, zabezpieczenia, ubezpieczenia należytego wykonania umów, inne);
  • tłumaczenia, sporządzanie oraz kontrola wszystkich dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych Firmy;
  • rozwiązania wszystkich zapytań od urzędu skarbowego, urzędu celnego i innych oraz prowadzenie spraw związanych z zapytaniami do tych urzędów, kontrola aktualności danych Firmy oraz spełnienia wszystkich wymagań przed urzędami (np. dostarczania obowiązkowej dokumentacji);
  • stworzenie dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (zarządzenia, reguły, wzory dokumentów, protokoły zarządu, umowy handlowe, sprawozdanie roczne, zmiany do umowy spółki, inne);
  • tworzenie, bieżąca kontrola i analiza odchyleń budżetu administracyjnego,
  • kontrola i prowadzenie teczek pracowniczych, zatrudnianie pracowników, przygotowywanie listy płac oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
  • odpowiedzialność i zapewnienie sprawnego działania biura oraz magazynu (w tym kontrola samochodów służbowych, ubezpieczeń itp.), kontrola obiegu dokumentów, inwentaryzacja;
  •  kontrola i odpoiedzialnosć za ERP w firmie, stworzenie systemu oraz aranżacja CRM;
  • przygotowywanie, obliczanie kosztu oraz zajmowanie się innymi sprawami związanymi z kredytami bankowymi, aranżacja wadium, zapewnienie ciągłości ubezpieczeń OC, ubezpieczeń samochodów, zapewnienie należytego wykonania umów, praca z akredytywami oraz wszelkimi innymi dokumentami finansowo-administracyjnymi (np. reconciliation report, invoice correction etc).

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, prawo lub pokrewne,
  • znajomość j. angielskiego, j. rosyjskiego, j. ukraińskiego i j. polskiego na poziomie min. B2,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność, terminowość, komunikatywność
  • Mile widziane:
    • doświadczenie w pracy z umowami: handlowymi/zakupowymi/transportowymi/bankowymi – w tym umowy z kontrahentami z zagranicy,
    • znajomość transakcji handlowych/transakcji walutowych,
    • znajomość Incoterms ®2010 , prawa handlowego, kodeksu gospodarczego i cywilnego,
    • znajomość spółek handlowych na terenie UE oraz Polski,
    • doświadczenie uczestnictwa w przetargach publicznych.

Oferujemy:

  • umowa o pracę na pełen etat w biurze w Krakowie,
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.

Prezentacja firmy

Jesteśmy jednym z aktywnych graczy na rynku z branży motoryzacyjnej i lo... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Franczyza / Własny biznes, Praca IT - ERP, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi