HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Administrator Działu Montażu
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
Przygotowanie dokumentacji montażowej – m.in. teczki montażowe
Zarządzanie dostawcami montażowymi (rejestracja, kompletowanie dokumentów, dystrybucja, korekty, zakładanie nowych Klientów)
Analiza kosztowa projektów pod względem przekroczeń
Aktualizacja bazy podwykonawców, dystrybucja biuletynów BHP do podwykonawców, aktualizacja żółtych kartek
Koordynowanie procesem zamawiania ubrań, środków higieny, materiałów biurowych, narzędzi
Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, a wchodzących w zakres zadań działu.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku administracyjnym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Duża samodzielność w pracy oraz postawa proaktywna
Zaangażowanie i dokładność
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferta:
Umowa o pracę (3 miesiące okres próbny, następnie na czas określony)
Pracę w godzinach biurowych (8-16 / 9-17) od poniedziałku do piątku
Niezbędne narzędzia do pracy
Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń