#

Administrator ds. utrzymania infrastruktury klienta / Złota rączka

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Warszawa, Piaseczno, mazowieckie

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:

Administrator ds. utrzymania infrastruktury klienta / Złota rączka

Od: CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno

Opis stanowiska:

 

Prace techniczne – złotej rączki

  • Codzienne obchody i przywracanie standardowego układu wyposażenia sal konferencyjnych, kuchni, budek telefonicznych oraz open space: mebli, sprawdzanie stanu technicznego ścian, drzwi, zamków, listew przypodłogowych, wykładzin itp.
  • Współpraca z podwykonawcami, zgodna z politykami bezpieczeństwa (podwykonawcy zajmujący się m.in. systemami bezpieczeństwa, dostarczaniem mebli, technicznym utrzymaniem biura itp.)
  • Diagnostyka i drobne naprawy mebli, systemów biurowych i sprzętu
  • Wykonywanie drobnych prac (np. montaż mebli, wieszanie obrazów itp.)
  • Pomoc w przemieszczaniu mebli oraz cięższych paczek w biurze
  • Dostosowywanie układu mebli w salach konferencyjnych na potrzeby niestandardowych spotkań
  • Prowadzenie badań związanych ze stopniem wykorzystania powierzchni biurowej

 

Wsparcie recepcyjne

  • Przyjmowanie oraz wysyłka korespondencji pocztowej/ kurierskiej
  • Sortowanie poczty
  • Wsparcie administracyjne dotyczących operacji globalnych w ramach CBRE
  • Zarządzanie kartami dostępu pracowników i gości biura
  • Rejestracja odwiedzających i informowanie pracowników o przybyciu gościa
  • Wykonywanie funkcji Help Desk w sprawach administracyjnych
  • Zarządzanie systemami telekonferencyjnymi i innymi systemami biurowymi
  • Szkolenie odwiedzających o przepisach BHP w biurze
  • Zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego biura

 

Wymagania od kandydatów:

  • Wykształcenie minimum średnie (wykształcenie techniczne oraz uprawnienia elektryczne SEP będą dodatkowym atutem)
  • Zmysł „złotej rączki” i podejście właścicielskie do zarządzanej nieruchomości
  • Dyspozycyjność od lipca
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera – znajomość programów MS Word oraz MS Excel
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Benefity w ramach funduszu socjalnego
  • Dobrą atmosferę i warunki
CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi