W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator ds. umów i kontraktów z językiem niemieckim
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest globalna amerykańska firma produktowa, która specjalizuje się w rozwoju oprogramowania m.in. do zarządzania dokumentacją w branży medycznej. Obecnie firma jest w fazie rozwoju swojego Centrum R&D, dlatego poszukujemy osób, które dołączą do nowego zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie administracją umów i kontraktów firmy.
Miejsce pracy: Katowice, możliwość pracy 100% zdalnie.
Główne zadania:
- tworzenie umów i kontraktów między firmą, a jej dostawcami, klientami i partnerami,
- współpraca z zespołem prawników w kwestiach prawnych, aby zapewnienia najwyższej jakości usług zgodnych z polityką i procedurami firmy,
- współpraca z innymi działami organizacji celem ustalenia warunków biznesowych nowych umów i koordynacji zawieranych kontraktów,
- administracja zawartymi umowami/kontraktami pod kątem ich zgodności z prawem oraz aktualizacja i ulepszanie draftów,
- dbanie o dobre relacje z Klientami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego – warunek konieczny,
- doświadczenie w tworzeniu i zawieraniu umów i kontraktów,
- mile widziane wykształcenie wyższe związane z obszarem prawa i administracji,
- biegła umiejętność obsługi MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
- zdolności analitycznego myślenia, skrupulatność, umiejętność organizacji pracy.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowotworzonych struktur i pracy w zespole międzynarodowym,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- perspektywa rozwoju wewnątrz organizacji,
- premia kwartalna,
- możliwość pracy 100% zdalnie,
- biznesowe godziny pracy,
- bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna LUXMED, ubezpieczenie na życie Alianz, Multisport).