CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com
Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
Administrator ds. technicznych i wsparcia administracyjnego
Od: CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
Prace techniczne – złotej rączki
- Prace ślusarsko monterskich: wyregulowanie drzwi, naprawa zamów i samozamykaczy, rozłożenie/ złożenie mebli, przesunięcie mebli, ustawienie pokojów konferencyjnych, pomoc przy przeprowadzkach
- Prace budowlane: powieszenie obrazków, plakatów, pomalowanie kawałka ściany, naprawy ubytków w ścianach, podklejenie wykładziny
- Prace hydrauliczne: naprawa kranów, zlewów, pisuarów i toalet, działania prewencyjne
- Prace elektryczne: wymiana źródeł światłą, naprawa gniazdek i przełączników elektrycznych
- Dodatkowo:
- Codzienne obchody wszystkich pięter,
- Obecność przy przeglądach firm zewnętrznych,
- Inne jak np. wymiana butli z wodą w dystrybutorach, napełnianie drukarek papierem
Zadania wsparcia administracyjnego:
- Przyjmowanie oraz wysyłka korespondencji pocztowej/ kurierskiej
- Sortowanie poczty
- Wsparcie administracyjne dotyczących operacji globalnych w ramach CBRE
- Zarządzanie kartami dostępu pracowników i gości biura
- Rejestracja odwiedzających i informowanie pracowników o przybyciu gościa
- Wykonywanie funkcji Help Desk w sprawach administracyjnych
- Zarządzanie systemami telekonferencyjnymi i innymi systemami biurowymi
- Szkolenie odwiedzających o przepisach BHP w biurze
- Zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego biura
Wymagania od kandydatów:
- Wykształcenie minimum średnie (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem)
- Aktualne uprawnienia SEP 1 grupy do 1kV
- Zmysł „złotej rączki” i podejście właścicielskie do zarządzanej nieruchomości
- Dyspozycyjność od grudnia 2019 lub stycznia 2020
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (mile widziane)
- Umiejętność obsługi komputera – znajomość programów MS Word oraz MS Excel
- Umiejętność rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Benefity w ramach funduszu socjalnego
- Dobrą atmosferę i warunki