#

Administrator ds. Sprzedaży z Duńskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator ds. Sprzedaży z Duńskim

Miejsce pracy: Łódź
9-26-53436
Wynagrodzenie: 7000 - 7500 PLN

Dla naszego klienta - globalnej firmy logistycznej, która w Łodzi posiada centrum SSC - poszukujemy kandydatów ze znajomością języka duńskiego na stanowisko Administratora Działu Sprzedaży z j. Duńskim.

Lokalizacja: centrum Łodzi

Główne obowiązki:

- Administracyjne wsparcie handlowców działających na terenie Danii;
- Przygotowanie dokumentacji handlowej;
- Sporządzanie zestawień i raportów;
- Ewidencja danych w systemie informatycznym;
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych;
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z handlowcami.

Wymagania:
- Język duński - bardzo dobra znajomość (min.B2);
- Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
- Znajmość pakietu MS Office - w szczegulności PowerPoint i Excel;
- Komunikatywność;
- Sumienność i dokładność.

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:15,
- Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum miasta.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi