#

Administrator ds. Procesu Reklamacji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Siechnice, Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Administrator ds. Procesu Reklamacji

Miejsce pracy: Siechnice, Wrocław

Co możesz zyskać, przesyłając nam swoją Aplikację?

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Szkolenia i kursy zawodowe
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Przyjazne środowisko pracy
  • I wiele innych, dodatkowych benefitów!

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zajmowanie się techniczną stroną obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów
  • Odbiór i wstępna techniczna ocena wniosków reklamacyjnych (kontrola tożsamości wnioskodawcy, kontrola wymiarów produktów, ocena dotkliwości wady)
  • Inicjowanie okresowych kontroli asortymentu
  • Wprowadzanie okresowych rozwiązań, mających na celu zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości
  • Podejmowanie decyzji o ew. wymianie reklamowanego przez Klienta produktu
  • Ocena wyników przeprowadzanych inspekcji specjalnych
  • Sprawdzanie raportów 8D / wprowadzanie ew. poprawek
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji oraz podjętych działań
  • Tworzenie sprawozdań i raportów oraz wprowadzanie danych do systemu
  • Ścisła współpraca z działem jakości i IMS Managerem

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dział jakości)
  • B. dobrej znajomości j. angielskiego - zarówno w mowie jaki i w piśmie
  • Wiedzy na temat narzędzi i metod związanych z zarządzaniem jakością (Six Sigma, SPC, PFMEA, 8D)
  • Wykształcenia technicznego - średniego lub wyższego
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Gotowości do podejmowania podróży służbowych
  • Gotowości do pracy w miejscowości: SIECHNICE
Więcej informacji pod numerem: 723 390 005

Zapraszamy na cykliczne giełdy pracy w biurze Adecco we Wrocławiu, przy ul. Świętego Mikołaja 72 (wejście od ul. Rzeźniczej). Czekamy na Ciebie w każdy poniedziałek i w każdą środę o godzinie 11:00.



Numer referencyjny: APR/23/08/18/WRC/MZ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi