Numer oferty: StPr/21/2734
- integracja Systemów e-commerce z systemami zewnętrznymi (m.in. ERP, CRM, kurierzy, płatności, kanały Social Media, Google Feed, Narzędzia analityczne i serwisy wspomagające sprzedaż jak edrone, salesmanago, itp.)
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, zgłaszanych za pomocą systemu ticketowego, mailowo lub telefonicznie.
- Pomoc w konfiguracji systemu,
- Przyjmowanie zleceń (zmian graficznych, prostych modułów dedykowanych) i tworzenie specyfikacji,
- Uzgadnianie z zespołem terminów realizacji zadań, testowanie rozwiązań i udostępnianie ich klientom,
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Ozimska 40/315, 45-058 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.