W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator danych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania (mailowe i telefoniczne) klientów
- Zapewnienie profesjonalnego wsparcia klientom
- Codzienne prace administracyjne (np. tworzenie raportów, uzupełnianie bazy danych)
- Nadzór i utrzymanie poprawnego przepływu informacji
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobra organizacja czasu pracy
- Dostępność do pracy na pełen etat
- Dostępność do odbycia szkolenia stacjonarnego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane
Korzyści:
- Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z firmą
- Specjalny program wdrożeniowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Pakiet benefitów pozpłacowych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, bony zakupowe, karta multisport i inne)
- Sprzęt do pracy z domu