Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Administrator Baz Danych
Miejsce pracy: Pabianice
Zakres zadań:
- Utrzymywanie i administracja systemami z obszarów baz danych MS SQL,
- Optymalizacji i monitoring działania baz danych,
- Rozwój i utrzymanie skryptów oraz narzędzi do automatyzacji,
- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa i przywracanie danych,
- Współudział w międzynarodowych projektach,
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej zgodnie z przyjętymi standardami,
- Zapewnienie dostępności systemów IT.
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Bardzo dobra znajomość MS SQL Server oraz znajomość metodyki ITIL
- Praktyczną znajomość:
-Reporting Services oraz Integration Services,
-Zagadnień związanych z optymalizacją zapytań SQL,
-Zagadnień związanych z wymiarowaniem platformy dla baz danych,
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka komunikatywność
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę - zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta Adecco
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, kartę sportową, dofinansowanie posiłków oraz pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: ABD/04/2018/wa1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.