Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Administrative Assistant
Miejsce pracy: WrocławObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zapewnienia kierownikom średniego szczebla i pracownikom działu wsparcie administracyjne,
- koordynacja harmonogramów, wyznaczanie terminów,
- organizacja i koordynacja wszystkich podróży biznesowych w tym krajowych i międzynarodowych,
- obsługa materiałów poufnych istotnych dla działalności firmy,
- obsługa połączeń telefonicznych i poczty przychodzącej,
- edycja tekstów,
- koordynacja korzystania z sal konferencyjnych i korzystania z obiektów zewnętrznych,
- współpraca z różnymi pracownikami i działami w zakresie gromadzenia informacji o projektach.
Wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia na stanowisku administracyjnym,
- doskonała znajomość języka angielskiego - poziom C1/C2,
- wiedza na temat praktyk i procedur administracyjnych,
- doskonała komunikacja oraz umiejętności interpersonalne,
- umiejętność wykonywania wielu zadań,
- zdolność radzenia sobie i doświadczenie w pracy z informacjami poufnymi,
- wiedza na temat sprzętu biurowego, komputerów PCs oraz umiejętności z zakresu pakietu Microsoft Office.
Oferujemy:
- umowę o pracę z pakietem dodatkowych benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa,
- możliwość pracy w stabilnej organizacji i pracę w międzynarodowym środowisku,
- rozwojowe i ciekawe stanowisko,
- niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.