Administrative Assistant
Wrocław Administrative Assistant
Wrocław
NR REF.: 1104357
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Administrative Assistant. Miejsce pracy - Nowa Wieś Wrocławska (Kąty Wrocławskie)
Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in.: koordynacja spotkań w siedzibie firmy oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej; ścisła współpraca z działem HR w codziennej pracy, wsparcie managerów w codziennej pracy administracyjnej, a także dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz bieżąca współpraca z osobami zatrudnionymi w innych oddziałach firmy w Europie i na świecie.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: Rachunkowość, Administracja, Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny), jak również umiejętności dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów oraz otwartości i zdolności komunikacyjnych.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju oraz udziału w ciekawych projektach.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Wrocław
NR REF.: 1104357
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Administrative Assistant. Miejsce pracy - Nowa Wieś Wrocławska (Kąty Wrocławskie)
Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in.: koordynacja spotkań w siedzibie firmy oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej; ścisła współpraca z działem HR w codziennej pracy, wsparcie managerów w codziennej pracy administracyjnej, a także dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz bieżąca współpraca z osobami zatrudnionymi w innych oddziałach firmy w Europie i na świecie.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: Rachunkowość, Administracja, Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny), jak również umiejętności dobrej organizacji pracy własnej, ustalania priorytetów oraz otwartości i zdolności komunikacyjnych.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju oraz udziału w ciekawych projektach.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.