Opis stanowiska pracy
Administrative Assistant (Logistics)
Kraków
NR REF.: 1194370
FedEx’s Shared Service Center is looking for a well-organized, creative, and tech-savvy individual with strong administrative, collaboration, and problem-solving skills. You’ll thrive in our dynamic, international environment, supporting cross-functional teams with a variety of tasks. If you39re a proactive person who enjoys working with people, solving challenges, and using digital tools to make work smoother—this role is for you!
What You’ll Be Doing:- Collaborating with various FedEx teams to ensure every customer interaction is outstanding
- Supporting the Clearance Team with technical and administrative tasks for brokers and management
- Maintaining team information, including SharePoint administration
- Coordinating onboarding for new employees
- Preparing presentations and other materials to support team communications
- Administering and auditing invoices
- Ensuring system access requirements are met and maintained
- Organizing and coordinating team‑building activities
- Managing equipment requests and distribution for your team
- Handling additional technical and administrative support tasks as needed
What You Bring:- Proven administrative experience in a busy office setting
- Proficiency in Microsoft Office - especially Excel (working with pivot tables and conditional formatting) and PowerPoint
- Fluent English (min. B2)
- A strong customer‑focus and excellent communication skills
- Attention to detail and the ability to make sound numerical decisions under tight deadlines
- Solid analytical and problem‑solving abilities
- Familiarity with customs‑related principles, processes, and regulatory requirements will be a plus
What We Offer:- Benefits package (Multisport Cards/MyBenefit cafeteria, Private Medical Care, Meal Vouchers, Prepaid Gift Cards, Group Insurance and more).
- Contract of employment
- Possibility to work in a hybrid month after a 3-month training period
- Comprehensive onboarding and ongoing training opportunities
- Access to extensive learning resources to advance your skills
- Tuition Assistance Program (for permanent employees)
- Employee Assistance Program for you and your family
- Discounted FedEx shipping rates
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja