Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Administrative Assistant (in Banking)
Miejsce pracy: Warszawa
Key Responsibilities:
- Transportation and travel booking and administration
- Diary management (including communication with external clients about confidential transactions)
- Contact and working group management
- Expense submission and processing (including adherence to compliance and expense pre-approval processes and occasional visibility of notes relating to confidential client meetings)
- Coordination of meetings and conference calls, group event organization
- Data collection and data dissemination tasks for group bankers
Requirements:
- Fluent English
- One year of relevant experience within a corporate team environment in similar position
- MS Office (Word and PowerPoint) skills
- Very good interpersonal & communication skills
- Strong Customer service Focus
- Team player
- Able to pick up new tasks quickly
We offer:
- Employment contract by Adecco Poland
- Work in a well-known and popular company with a well-established market position
- Working hours from 10:30 till 19:00
- International environment
- Attractive salary
- Nice, friendly and comfortable working atmosphere
Numer referencyjny: ASB/WA2/112019/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.