Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Administrative and Customer Specialist with German or Spanish
Miejsce pracy: PoznańYour duties:
- Processing documentation and entering information into the database.
- Providing support to existing Customers via email and telephone (cases related to invoices, orders, payments, loyalty cards, procerures).
- Resolving issues with other departments.
- Providing Clients with clear solutions and information.
- Preparing reports and summaries.
- Participation in various projects within other departments.
Requirements:
- Very good command of one of the European languages like German or Spanish (C1).
- Communicative level of English (B2).
- Analytical mind.
- Willingness to work in an international team.
- Previous working experience welcome, but we are open to meet Candidates who are looking for a first job.
Our Client offer:
- Full-time job within business hours.
- Competitive salary.
- Great benefits that include language classes, holiday bonus, private healthcare system, Multisport and much more.
- Career Advice.
- Short Recruitment Process.