Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Administration Support Specialist with French and English

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Administration Support Specialist with French and English
Katowice
NR REF.: 1126511

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z oddziałem w Katowicach - poszukujemy kandydata na stanowisko Administration Support Specialist z językiem francuskim i angielskim na poziomie min. B2.

Do codziennych obowiązków na tym stanowisku należy: zarządzanie bazą danych (wprowadzanie i uaktualnianie danych), weryfikowanie poprawności danych w dokumentach (umowach) oraz kontakt mailowy z klientami,

Mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość programu Excel.

Przyszły pracownik otrzyma dostęp do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz dodatek językowy w postaci bonusu finansowego. Co więcej – firma oferuje możliowść wyjazdu na szkolenie do Francji.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry