Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Administration Specialist with French/Spanish

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Administration Specialist with French/SpanishMiejsce pracy: Warszawa

Responsibilities:

  • Maintain general controls over the integrity and security of all pricing and contract information,
  • Support resolution of pricing data related issues including preparation of necessary documents required to clear incorrectly priced orders and invoices,
  • Issue pricing data extracts and reports,
  • Set up and maintain regional processes, procedures and tools,
  • Review existing pricing processes and recommend improvements,
  • Prepare and support annual pricing updates.

Candidate profile:

  • Bachelor or Master degree;
  • Professional experience in corporate environment (internships, regular employment, etc.);
  • Very good English (B2) and French or Spanish B2/C1 level
  • Scrupulous with analytical skills, able to learn fast;

Offer:

  • Stable employment conditions on the basis on contract of employment,
  • Competitive salary,
  • Attractive benefit package,
  • Trainings and professional development,
  • Possibility to work in an international and global environment,
  • Opportunity to work with multicultural team. 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry