Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Administration & Payroll Specialist
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Joining this team will offer challenges to the candidate to influence and inspire our business partner collaboration.
Administration & Payroll Specialist
Miejsce pracy / Location WarszawaAbout Job:
Key Responsibilities:
- Ensuring a timely and accurate monthly payroll processing which includes salary, incentives, bonuses, allowances, leaves, taxes, payroll deductions social security deductions.
- Participation in creating monthly payroll records and reports.
- Supporting month-end closing activities.
- Doing day-to-day operations: balance sheet reconciliations and monitoring, preparing standard reports.
Human Resource Administration:
- Provide professional and pro-active support and advice to employees and managers.
- Support HR processes: objectives setting up, salary review.
- Office Administrative task.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking forward to meeting Candidates who
- Fluent English.
- Experience in a multinational enviroment.
- Masters/ Bachelor’s degree in discipline like Management, Statistics, Economics, Finance and Accounting will be an asset.
- Analytical thinking.
- High level of pro-activeness and independency.
- Very good teamwork skills.
- IT skills.