Opis stanowiska pracy:
• prowadzenie biura,
• koordynacja obiegu dokumentów; ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby Prezesa,
• dokonywanie tłumaczeń ustnych oraz pisemnych
• wsparcie działu sprzedaży
Oczekujemy od Ciebie:
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
• wykształcenie wyższe
• mile widziana znajomość innych języków obcych
• znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem
• odpowiedzialność i umiejętność pracy w grupie
• amodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Zapewniamy:
• przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych,
• możliwość zdobycia doświadczenia w branży
• wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
• Praca w nowoczesnym biurze 100 m od Rynku
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim
Prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z2014 r. poz. 1182, 1662).
Royal Cement EU jest europejską filią firmy Royal El Minya Cement – jedn... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.