Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

Accounts Payable Specialist with French (Intercompany)

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf BPO Sp. z o.o..

Opis stanowiska pracy

The Accounts Payable team is a part of the Accounting Process within EMEA Business Services department. The team is responsible for all the tasks regarding intercompany transaction, including processing affiliated supplier invoices, handling queries, intercompany netting and preparation of regular and ad-hoc reports.

Responsibilities:

  • Incoming invoices and credit notes processing in SAP ERP;
  • Intercompany netting processing;
  • Posting incoming and outgoing payments from affiliated partners;
  • Period end intercompany balance reconciliation;
  • Balance Sheet reconciliations;
  • Handling correspondence and queries;
  • Ensuring completeness and accuracy of data;
  • Working according to strict deadlines and procedures;

Requirements:

  • Ability to communicate orally and in writing in French and English is a must;
  • Knowledge of accountancy would be an asset;
  • Sound knowledge of MS Office package;
  • Knowledge of SAP ERP will be an advantage;
  • Flexibility and accuracy.

We offer:

  • Contract of employment (umowa o pracę);
  • Involvement interesting and international projects;
  • International environment, people from all continents work in our office;
  • Trainings from the first day of work;
  • Practical use of foreign languages – we work in 13 different languages;
  • Fresh fruits every Friday;
  • 26 days of holiday regardless of seniority;
  • Private medical health care and life insurance (also for your family);
  • Life and accident insurance within group policy;
  • Multisport card;
  • Opportunity to learn from experienced specialists;
  • Self-development and growth within the organizational structure.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca BPO / outsourcing , Praca Finanse
do góry