Opis stanowiska pracy
Jeśli cenisz otwartą komunikację i kreatywność oraz chcesz zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie, która wyróżnia się kameralną atmosferą, zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Miejsce pracy: Centrum Warszawy
Opis stanowiska
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
- Przeprowadzanie wywiadów z właścicielami firm na temat floty samochodów służbowych
- Produkt adresowany jest do wszystkich właścicieli firm, dysponujących autami służbowymi
- Prezentacja produktu premium wśród systemów opartych na technologii GPS
- Nie wymagamy bazy klientów - zapewniamy bazę kontaktów zimnych i ciepłych
- Nie wymagamy znajomości produktu - zapewniamy kompleksowe szkolenia
- Praca stacjonarna w biurze w godzinach 8-16
- Lokalizacja: biuro w hotelu Sheraton na Placu Trzech Krzyży
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży produktów, skierowanych do klientów biznesowych – minimum 2 lata
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji, wysoka kultura osobista
- Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy
- Mile widziane osoby z doświadczeniem w windykacji lub sprzedaży produktów finansowych, bankowych, ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych lub związanych z branżą automotive)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pierwsza umowa na 6 miesięcy
- Bardzo atrakcyjne warunki finansowe: solidna podstawa + prowizja od każdej umowy (bez limitów)
- Szkolenie wprowadzające oraz cykliczny udział w wewnętrznych szkoleniach handlowych
- Realną możliwość awansu zawodowego w strukturach firmy
- Sprawiedliwy i klarowny system premiowania
- Stałe godziny pracy: 8-16, rzetelne przestrzeganie praw pracownika
- Prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie, prywatne lekcje angielskiego
- Przyjazne, nowoczesne biuro w siedzibie hotelu Sheraton
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV za pomoca opcji "Aplikuj".
W CV prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Selforce Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 80/82 (lok. 462 )00-844 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Warszawy pod numerem KRS 0000636343, w celach związanych z rekrutacją oraz poszukiwaniem pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Dane podałem dobrowolnie i zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie wglądu do danych oraz możliwości ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usunięcia.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami,
Nr agencji doradztwa personalnego 14938, zatrudnienie bezpośrednio przez właściciela firmy
Prezentacja firmy
Verizon Connect jest kreatorem “świata w ruchu” - automatyzuje, o...
Verizon Connect jest kreatorem “świata w ruchu” - automatyzuje, optymalizuje i rewolucjonizuje sposób, w jaki przemieszczają się ludzie, pojazdy i towary. Należy do amerykańskiego, bardzo dynamicznie rozwijającego się koncernu. Zatrudnia ponad 3500 pracowników w 15 krajach. Jest liderem na światowym rynku oraz największym w Polsce dostawcą usług telemetrycznych na bazie technologii GSM/GPS. System zbiera i analizuje wszystkie informacje, związane użytkowaniem aut takie jak położenie, zużycie paliwa, prędkość, dynamika jazdy, co pozwala na kontrolę floty i optymalizację kosztów. Większość firm wybiera system Verizon ze względu na możliwość dostosowania modułów do indywidualnych potrzeb oraz przyjazny interfejs.
Filarem naszego sukcesu są przede wszystkim ludzie, dlatego dajemy szansę najlepszym, inwestujemy w każdego pracownika gwarantując bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, liczne szkolenia i benefity oraz wysoką możliwość rozwoju zawodowego. Ponadto dbamy o najwyższy komfort pracy zapewniając wygodne biura i przyjazną, „niekorporacyną” atmosferę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie