Opis stanowiska pracy
IBD Business School (wcześniej Instytut Rozwoju Biznesu) to wiodąca na polskim rynku szkoła biznesu o 28-letniej tradycji w kształceniu na najwyższym poziomie menedżerów według uznanych na świecie standardów; posiada status jednostki naukowej. Oferta IBD Business School obejmuje szeroki wachlarz zaawansowanych programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, w tym studia MBA (Executive MBA, International MBA, MBA), certyfikowane programy otwarte oraz programy dla firm, międzynarodową szkołę dla coachów oraz szkołę trenerów biznesu, doradztwo HR oraz biznesowe, narzędzia testowe, itd.
Szkoła posiada własny kampus składający się z Green Park Conference Centre w Serocku k. Warszawy oraz Sienna Training Centre w Warszawie. W obiektach tych świadczy również usługi konferencyjne dla firm.
Poznaj nas bliżej! Zapraszamy do odwiedzania naszej strony:
Opis Stanowiska:
Rolą Account Managera będzie aktywna sprzedaż (m.in programów szkoleniowych, narzędzi testowych, usług doradczych, coachingów i innych) oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. W naszej szerokiej ofercie można znaleźć coś interesującego dla każdego klienta biznesowego.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży usług B2B (doświadczenie w sprzedaży usług szkoleniowych lub doradczych – będzie dodatkowym atutem)
- pasja w sprzedaży i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań
- nastawienie na realizację celów: energia, determinacja, zaangażowanie
- bardzo dobre zdolności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
- wysoka motywacja, samodzielność i odpowiedzialność biznesowa
- mile widziane wykształcenie wyższe i znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w prestiżowej organizacji z rynku wiedzy
- możliwość sprzedaży usług/produktów najwyższej jakości
- model wynagradzania bazujący na części stałej oraz atrakcyjnym systemie prowizyjnym
- szkolenia produktowe przygotowujące do pracy w naszym zespole
- możliwość rozwoju własnych kompetencji poprzez udział w programach rozwojowych IBD Business School
- twórcze środowisko pracy
Aplikację wraz z podaniem nr referencyjnego AM WAW/2018 (CV, list motywacyjny) prosimy przesyłać drogą elektroniczną klikając w przycisk "Aplikuj".
Prezentacja firmy
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na po...
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na polskim rynku. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności zasobami ludzkimi. Działa od 1990 roku, a jego poprzedniczką, do 2005 roku, była Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych. Instytut to jedyny w Polsce, na Ukrainie i Białorusi partner Noble Manhattan Coaching – prestiżowej szkoły coachów, należącej do pierwszej szóstki największych tego typu organizacji na świecie.
Strategia Instytutu zakłada kompleksowe wspieranie firm, m.in. w budowaniu i wdrażaniu planów rozwoju – zarówno całych organizacji, jak i dotyczących pracowników, w doskonaleniu zarządzania na wszystkich poziomach oraz skutecznym wykonywaniu bieżących zadań. Pomyślną realizację celów strategicznych, o czym świadczą coraz szerszy zakres działalności i powiększający się portfel klientów, Instytut zawdzięcza:
otwartości wobec zmieniających się potrzeb rynku, inwestowaniu w autorskie opracowania nowych narzędzi i metod oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w zakresie: badań i doradztwa, szkoleń w formule zamkniętej i otwartej, coachingu, studiów dla biznesu i projektów unijnych,
wysokiej klasy ekspertom, trenerom i konsultantom,
współpracy partnerskiej z wieloma cenionymi ośrodkami akademickimi z kraju i zagranicy, szkołami biznesu i centrami rozwoju kadr, organizacjami gospodarczymi i pozarządowymi,
Oferta obejmuje:
badania problemów organizacji w zakresie zarządzania, ekonomii i psychologii z zastosowaniem nowoczesnej metodologii oraz sprawdzonych na świecie i własnych narzędzi badawczych,
projekty doradcze, oparte na koncepcji współpracy jako interakcji społecznej i na diagnozie problemów objętych procesem doradczym,
szkolenia i studia dla biznesu w formule zamkniętej i otwartej z przywództwa i kompetencji menedżerskich, zarządzania kapitałem ludzkim, sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania i marketingu, finansów i rachunkowości, prawa i nadzoru właścicielskiego,
kursy i warsztaty z coachingu systemowego, w tym z międzynarodowymi certyfikacjami w ramach Szkoły Coachingu Noble Manhattan i Instytutu Rozwoju Biznesu,
projekty unijne, dofinansowane z EFS, otwarte i zamknięte,
konferencje i spotkania eksperckie dla praktyków HR,
usługi w zakresie organizacji i logistyki konferencji i szkoleń.
Instytut, jako jednostka kształcenia ustawicznego Zaświadczenie nr 12/K/10, wydane przez Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy), objęty systemem oświaty w rozumieniu przepisów o systemie oświaty, uzyskuje po nowelizacji ustawy o VAT (artykuł 43, ust.1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.) podmiotowe zwolnienie ze świadczonych usług szkoleniowych.
Usługi szkoleniowo-doradcze są objęte certyfikatem ISO, nr 221/04/2012 – wersja polska / wersja angielska.
Kadra ekspertów, konsultantów, trenerów i wykładowców Instytutu to wysokiej klasy eksperci
i specjaliści z międzynarodowym doświadczeniem naukowym i badawczym oraz praktyką w biznesie. Ogółem z Instytutem współpracuje ponad 150-osobowe grono ekspertów, konsultantów, trenerów i wykładowców. Wiedza, bogate doświadczenie praktyczne, umiejętność tworzenia atrakcyjnych projektów edukacyjnych, doradczych i badawczych to cenny intelektualny potencjał Instytutu, który pozwala oferować organizacjom interdyscyplinarne i spójne programy rozwoju, odpowiadające potrzebom nowoczesnego biznesu i uwzględniające najnowsze światowe tendencje i wzorce.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta