Opis stanowiska pracy

Szukamy:

Account Managera - osoby odpowiedzialnej za sprzedaż i rozwój powierzchni reklamowej portalu parentingowego

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będą:

 

  • stała rozbudowa portfela klientów agencji
  • utrzymywanie relacji z klientami na jak najwyższym poziomie
  • koordynacja procesów towarzyszących wdrażaniu kampanii 
  • stałe podnoszenie własnych kompetencji w zakresie oferowanych przez agencję usług

 

 

 

W ramach tego stanowiska oferujemy:

  • pracę w młodym i zgranym zespole o wysokiej dynamice rozwoju
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój zawodowy (szkolenia z zakresu marketingu on-line)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i twórczą atmosferę pracy
  • dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków

 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowej online 
  • mile widziane doświadczenie w branży dziecięcej
  • umiejętność kształtowania długookresowych relacji z Klientami
  • determinacja w realizacji celów sprzedażowych, nastawienie na efekt
  • komunikatywność, otwartość, kreatywność
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • umiejętność tworzenia ofert i prezentacji, negocjacji

 

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji: CV, listu motywacyjnego na adres: kariera(at)fineartmedia(dot)pl

Prezentacja firmy

Fine Performance Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi