Randstad Polska Sp. z o.o.

Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej, elektronicznej, elektrotechnicznej? Praca w sprzedaży B2B nie ma dla Ciebie tajemnic? Świetnie, ta oferta może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która chciałaby już odejść od szerokiego portfolio produktów i specjalizować się w obszarze czujników ruchu i obecności, a w przyszłości wprowadzać nowe produkty z kategorii Smart Home na rynek Polski. Stań się ekspertem w swojej dziedzinie i rozwijaj się wraz z firmą w Polsce! To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji z ponad 100-letnimi tradycjami i bardzo elastycznym podejściem do pracowników. 

account manager

Toruń
  • pracę w regionie północno-zachodnim (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie)
  • pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynku
  • pracę w firmie z ponad 100-letnią tradycją
  • pracę na wysokiej klasy produktach europejskich
  • umowę o pracę
  • rynkowe wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy
  • słuchanie i elastyczne podejście do Twoich potrzeb - powiedz nam czego potrzebujesz w pracy, by mieć pełen komfort a my to zorganizujemy!
  • realizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowym
  • poszukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów
  • realizacja założonego indywidualnego planu sprzedaży
  • prowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowych
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania
  • przygotowanie i negocjowanie umów handlowych
  • ścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektów
  • monitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umów
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji
  • wykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnych
  • doświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych 
  • doświadczenia w sprzedaży 
  • zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetlenia
  • komunikatywności, dobrej pracy w zespole
  • zorientowania na klienta
  • znajomości języka angielskiego - to będzie atutem, jeśli jednak twój poziom znajomości języka angielskiego jest wiecznie początkujący lub średniozaawansowany, pomożemy Ci się rozwinąć
  • obsługi programów komputerowych: CRM, MS Office

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Randstad Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi