Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Konica Minolta Business Solutions Polska
Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Account Manager

Miejsce pracy: Poznań

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Aktywna sprzedaż rozwiązań, oprogramowania i urządzeń z oferty Konica Minolta klientom końcowym, czyli firmom prywatnym oraz instytucjom publicznym, co oznacza:
      • analizę potencjału sprzedażowego podległego terenu oraz opracowywanie planów działania;
      • aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami;
      • spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacji;
      • koordynacja procesu analizy środowiska wydruku u klienta;
      • dobór i negocjacja oferty;
      • obsługa posprzedażowa klienta;
  • Współpraca i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami poprzez:
      • stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji;
      • badanie potrzeb i doradztwo dla klientów;
      • wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów;

WYMAGANIA:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT lub nowoczesnych technologii (hardware i/lub software) dla biznesu (B2B);
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub biznesowe);
  • Gotowość do pracy na stanowisku o niestacjonarnym charakterze;
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dynamiczna osobowość cechująca się silną orientacją na rezultaty, zaangażowaniem oraz samodzielnością w działaniu;
  • Doskonałe zdolności interpersonalne;
  • Zdolności analityczne;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

OFERUJEMY:

  • Pełne wyzwań miejsce pracy w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży w Polsce;
  • Atrakcyjny, otwarty system prowizyjno-premiowy, uzależniony od indywidualnych wyników pracy;
  • Jasny system rozwoju osobistego w ramach Firmy (ścieżka kariery), umożliwiający awans po spełnieniu odpowiednich kryteriów w zakresie wyników sprzedaży;
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny (dzieci, małżonka) oraz możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę;
  • Nowoczesne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy, z możliwością ich wykorzystania do celów prywatnych;
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, w tym dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy;
  • Pracę z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i urządzeniami na rynku IT, możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań z obszaru automatyki biurowej w Polsce;
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole;

PROCES REKRUTACJI:

  • Wybrane osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz działem HR;
  • Wybór najlepszego kandydata zostaje dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata;
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia);
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi