Konica Minolta Business Solutions Polska
Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Account Manager
Miejsce pracy: PoznańZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Aktywna sprzedaż rozwiązań, oprogramowania i urządzeń z oferty Konica Minolta klientom końcowym, czyli firmom prywatnym oraz instytucjom publicznym, co oznacza:
- analizę potencjału sprzedażowego podległego terenu oraz opracowywanie planów działania;
- aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami;
- spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacji;
- koordynacja procesu analizy środowiska wydruku u klienta;
- dobór i negocjacja oferty;
- obsługa posprzedażowa klienta;
- Współpraca i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami poprzez:
- stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji;
- badanie potrzeb i doradztwo dla klientów;
- wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów;
WYMAGANIA:
- Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT lub nowoczesnych technologii (hardware i/lub software) dla biznesu (B2B);
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub biznesowe);
- Gotowość do pracy na stanowisku o niestacjonarnym charakterze;
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Dynamiczna osobowość cechująca się silną orientacją na rezultaty, zaangażowaniem oraz samodzielnością w działaniu;
- Doskonałe zdolności interpersonalne;
- Zdolności analityczne;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
OFERUJEMY:
- Pełne wyzwań miejsce pracy w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży w Polsce;
- Atrakcyjny, otwarty system prowizyjno-premiowy, uzależniony od indywidualnych wyników pracy;
- Jasny system rozwoju osobistego w ramach Firmy (ścieżka kariery), umożliwiający awans po spełnieniu odpowiednich kryteriów w zakresie wyników sprzedaży;
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny (dzieci, małżonka) oraz możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę;
- Nowoczesne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy, z możliwością ich wykorzystania do celów prywatnych;
- Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, w tym dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy;
- Pracę z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i urządzeniami na rynku IT, możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań z obszaru automatyki biurowej w Polsce;
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole;
PROCES REKRUTACJI:
- Wybrane osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz działem HR;
- Wybór najlepszego kandydata zostaje dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata;
- Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia);
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.