Opis stanowiska pracy
Poszukujemy Account Managera, który zbuduje relacje handlowe z najlepszymi restauracjami w Wielkopolsce. Dlatego, jeżeli Potrafisz sprzedawać, lubisz ludzi i bezpośrednią komunikację - to jest to praca dla Ciebie.
Jako nasz pracownik będziesz zobowiązany do:
- pozyskiwania klientów,
- budowania i podtrzymywania relacji z klientami,
- sprzedaży produktów HapHap,
- troski o zadowolenie klientów,
- ciągłej analizy rynku i konkurencji,
- kreatywnego działania,
- ciągłego kontaktu z zespołem zlokalizowanym w siedzibie firmy,
- podejmowania działań wpływających na rozwój firmy w oparciu o własne pomysły i informacje zwrotne klientów.
Wymagania
Czego oczekujemy od Ciebie?
- łatwości w rozmowie w języku angielskim,
- otwartości, łatwości w nawiązywaniu kontaktów z drugim człowiekiem,
- doświadczenia w sprzedaży B2B oraz B2C,
- motywacji do ciągłego pozyskiwania nowych klientów,
- zainteresowania gastronomią, kuchniami świata, nietypowymi produktami z naszej oferty.
Prezentacja firmy
Holendersko- polska spółka HapHap powstała w październiku 2013 roku. Od ...
Holendersko- polska spółka HapHap powstała w październiku 2013 roku. Od tamtego czasu z małej platformy zaczęła przeobrażać się w liczącego się na rynku dostawcę wysokiej klasy, świeżych produktów gastronomicznych, którymi zaopatruje topowe polskie restauracje, jak również innych klientów z branży.
Nasze produkty są starannie wyselekcjonowane, pochodzą od najlepszych, międzynarodowych producentów. Zakupów dokonywać można na stworzonej specjalnie na potrzeby firmy platformie, która umożliwia klientom łatwy dostęp, jak również możliwość zapoznania się z opisami artykułów.
Naszym celem jest szybkie dostarczanie do naszych klientów świeżych, trudno dostępnych produktów wysokiej jakości. Co więcej, wciąż rozwijamy się w nowych kierunkach. Firma HapHap brała udział w organizacji wydarzeń gastronomicznych jak: 88 Hands Dinner, Transatlantyk Festival, czy też Gault & Milau, gdzie na potrzeby gali użyto naszych produktów. Od niedawna ruszyliśmy również z organizacją warsztatów, które mają na celu inspirować, jak również przekonać odbiorców do wykorzystywania w swoich kuchniach produktów premium, co wzniesie gotowanie na wyższy poziom.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/01/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- 3 miesiące, później umowa na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- narzędzia niezbędne do pracy, miesięczna prowizja od obrotów
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management