#

Account Manager - Specjalista ds. sprzedaży

VALKIR GROUP Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

VALKIR GROUP Sp. z o.o.

Account Manager - Specjalista ds. sprzedaży

Od: VALKIR GROUP Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Własna działalność

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta

 

Jako Account Manager będziesz odpowiedzialny/na za:

  • Obsługę bieżących klientów firmy
  • Up-selling oraz Cross-selling
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Budowanie długofalowych i solidnych relacji z klientami
  • Badanie i kreowanie potrzeb klientów
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oraz sporządzanie ofert
  • Realizację planów sprzedaży w oparciu o politykę handlową firmy
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Stałe badanie światowych trendów, technik sprzedaży i wdrażanie ich w życie
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez samodoskonalenie oraz uczestniczenie w kursach i szkoleniach
  • Prowadzenie warsztatów merytorycznych, udział w konferencjach i targach


Nasze oczekiwania

  • Dobra znajomość branży szkoleń i doradztwa, głównie w obszarze IT
  • Co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
  • Lubisz sprzedawać poprzez bycie partnerem i doradcą klienta
  • Lubisz budować relacje z zupełnie nowymi osobami
  • Ukierunkowanie na sukces i silna motywacja do osiągania celów biznesowych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, kreatywność i zaangażowanie w pracę
  • Samodzielność i dynamizm w działaniu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana biegła obsługa narzędzi: Google G Suite, PipeDrive CRM, LinkedIn Sales Navigator, JivoChat, LeadFeeder, Mailchimp, Optinmonster

 

Oferujemy

  • Gwarantowana podstawa + prowizja za każde sprzedane szkolenie/doradztwo w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
  • Udział w realizowanych szkoleniach aby poznać dogłębnie produkt który jest sprzedawany
  • Niezbędne narzędzia do pracy – Google G Suite, PipeDrive CRM, LinkedIn Sales Navigator, JivoChat, LeadFeeder, Mailchimp, Optinmonster, laptop oraz telefon służbowy
  • Dostęp do platformy elearningowej, ebooków, wyjazdy na konferencje i udział w warsztatach
  • Możliwość rozwijania kompetencji trenerskich, przywódczych i autoprezentacji
  • Przyjazne miejsce pracy, od 01.01.2019 nowy adres: aleja Waszyngtona 146, 04-001 Warszawa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi