- obsługa i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami (B2B),
- przygotowywanie ofert i obsługa korespondencji,
- współpraca z działem promocji
- współpraca z prelegentami i trenerami
- przygotowanie konferencji: logistyka związana z miejscem, materiałami
- kontrola nad przebiegiem konferencji z zapewnieniem satysfakcji klienta
- realizacja założonych planów budżetowych
- analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
- stabilne warunki pracy,
- pracę w ambitnym i przyjaznym zespole
- możliwość rozwoju.
- znajomości obsługi programów biurowych
- samodzielności w pracy, kreatywności i zaangażowania,
- komunikatywności,
- wykształcenie wyższe (ew. studenci studiów zaocznych)
- Umiejętność zrozumienia potrzeb i problemów klienta i zaproponowania odpowiedniego rozwiązania
- Pozytywna osobowość, umiejętność budowania relacji z klientem
- Duża odpowiedzialność za powierzone zadania
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta b2b
15 lat doświadczenia w budowaniu, zarządzaniu i realizacji różnorodnych ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.