#

Account Manager- organizator konferencji i szkoleń

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

- obsługa i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi klientami (B2B),
- przygotowywanie ofert i obsługa korespondencji,
- współpraca z działem promocji
- współpraca z prelegentami i trenerami
- przygotowanie konferencji: logistyka związana z miejscem, materiałami
- kontrola nad przebiegiem konferencji z zapewnieniem satysfakcji klienta
- realizacja założonych planów budżetowych
- analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów

Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
- stabilne warunki pracy,
- pracę w ambitnym i przyjaznym zespole
- możliwość rozwoju.

Wymagania

- znajomości obsługi programów biurowych
- samodzielności w pracy, kreatywności i zaangażowania,
- komunikatywności,
- wykształcenie wyższe (ew. studenci studiów zaocznych)
- Umiejętność zrozumienia potrzeb i problemów klienta i zaproponowania odpowiedniego rozwiązania
- Pozytywna osobowość, umiejętność budowania relacji z klientem
- Duża odpowiedzialność za powierzone zadania
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta b2b

Prezentacja firmy

15 lat doświadczenia w budowaniu, zarządzaniu i realizacji różnorodnych ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi