Account Manager (obszar Customer Experience)
WarszawaAccount Manager (obszar Customer Experience)
Warszawa
NR REF.: 1155107
Dla naszego Klienta – firmy będącej liderem wśród badań w obszarze Customer Experience – poszukujemy osoby na stanowisko Account Manager.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Klientami, samodzielną opiekę za realizację projektów badawczych oraz przedstawianie wniosków i rekomendacji biznesowych na podstawie raportów i przeprowadzonych badań.
Od Kandydatów oczekiwane jest duże doświadczenie w obszarze badań (Customer experience), płynna znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz umiejętność analizy danych.
Nasz Klient zapewnia stabilne warunki zatrudnienia, szeroki pakiet benefitów oraz system pracy w modelu hybrydowym.
Jeżeli jesteś zainteresowany prześlij do nas swoje CV w języku angielskim.
Warszawa
NR REF.: 1155107
Dla naszego Klienta – firmy będącej liderem wśród badań w obszarze Customer Experience – poszukujemy osoby na stanowisko Account Manager.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Klientami, samodzielną opiekę za realizację projektów badawczych oraz przedstawianie wniosków i rekomendacji biznesowych na podstawie raportów i przeprowadzonych badań.
Od Kandydatów oczekiwane jest duże doświadczenie w obszarze badań (Customer experience), płynna znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz umiejętność analizy danych.
Nasz Klient zapewnia stabilne warunki zatrudnienia, szeroki pakiet benefitów oraz system pracy w modelu hybrydowym.
Jeżeli jesteś zainteresowany prześlij do nas swoje CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.