Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/07/2018.

Account Manager (k/m)

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • wykonywanie planów sprzedaży oraz dystrybucji we współpracy z aptekami indywidualnymi i sieciowymi,
  • dbałość o wizualizację produktów w aptekach,
  • dbałość o ciągłość asortymentu u klientów na powierzonym terenie,
  • planowanie i kontrola wydatków wspierających sprzedaż oraz monitorowanie efektywności,
  • tworzenie nowego biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów,
  • utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,
  • raportowanie codziennej pracy,
  • godne reprezentowanie firmy wobec klientów, kreowanie właściwego wizerunku i pozycji na rynku.

Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela farmaceutycznego,
  • umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z sieciami aptecznymi,
  • postawa dynamiczna, zorganizowana, prezentująca otwartość i elastyczność,
  • dyspozycyjność i motywacja do pracy w terenie,
  • nastawienie na rezultat,
  • umiejętności analizy i interpretacji danych rynkowych,
  • umiejętności rozpoznawania oraz wykorzystywania potencjału rynku,
  • wykształcenie wyższe (min. licencjat),
  • aktualne prawo jazdy,
  • znajomość MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • atmosferę współpracy i dzielenia się wiedzą,
  • szerokie możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenie kompetencji,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry