Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Account Manager (k/m)
Miejsce pracy: OlsztynObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wykonywanie planów sprzedaży oraz dystrybucji we współpracy z aptekami indywidualnymi i sieciowymi,
- dbałość o wizualizację produktów w aptekach,
- dbałość o ciągłość asortymentu u klientów na powierzonym terenie,
- planowanie i kontrola wydatków wspierających sprzedaż oraz monitorowanie efektywności,
- tworzenie nowego biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,
- raportowanie codziennej pracy,
- godne reprezentowanie firmy wobec klientów, kreowanie właściwego wizerunku i pozycji na rynku.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela farmaceutycznego,
- umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prezentacyjne,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z sieciami aptecznymi,
- postawa dynamiczna, zorganizowana, prezentująca otwartość i elastyczność,
- dyspozycyjność i motywacja do pracy w terenie,
- nastawienie na rezultat,
- umiejętności analizy i interpretacji danych rynkowych,
- umiejętności rozpoznawania oraz wykorzystywania potencjału rynku,
- wykształcenie wyższe (min. licencjat),
- aktualne prawo jazdy,
- znajomość MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atmosferę współpracy i dzielenia się wiedzą,
- szerokie możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenie kompetencji,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.