#

Account Manager (Engineering and Electrotechnical Solutions)

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Account Manager (Engineering and Electrotechnical Solutions)

Miejsce pracy: Poznań

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zadania:

Job Tasks:

  • Koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów 
  • Pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów OEM 
  • Utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z docelowymi klientami  
  • Doradztwo klientom w fazie przed- i posprzedażowej  
  • Rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki w północno-zachodnim regionie Polski 
  • Tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera  
  • Udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach  
  • Zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę  
  • Rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w  systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać bazę danych  

Wymagania:

Requirements:

  • Osoba o predyspozycjach handlowych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży B2B oraz w biznesie projektowym produktów technicznych 
  • Doświadczenie we współpracy z biurami projektowymi, inwestorami oraz instalatorami
  • Bardzo dobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz w tematyce elektrotechniki  
  • Wiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego 
  • Duża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowania 
  • Umiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami)  
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie  
  • Dobra znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i CRM  
Oferta:

Offer:

  • Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, a do dyspozycji zostanie udostępniony samochód służbowy (także do użytku prywatnego)  
  • Szansa na rozwój w stabilnej firmie ze 100- letnim doświadczeniem na rynku europejskim 
  • Zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy i wysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działań  
  • Szkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników w przygotowaniu ofert i projektów  
  • Innowacyjne produkty i usługi  
  • Hybrydowy system pracy: praca w terenie + home office 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi