HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Account Executive
Numer Referencyjny: AE/U/09/2019
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
• Utrzymywanie kontaktów biznesowych z obecnymi kontrahentami oraz tworzenie więzi biznesowych z nowymi partnerami;
• Przygotowanie i realizowanie planu wejścia na rynek nowego produktu/usługi;
• Badanie potrzeb i oczekiwań klienta w celu przygotowania strategii sprzedaży oraz planowania długofalowego rozwoju produktu/usług firmy;
• Badania zadowolenia klientów, usuwanie problemów zgłaszanych przez kontrahentów;
• Przygotowanie raportów z kampanii, monitorowanie działań konkurencji;
• Kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektu;
• Współpraca z międzynarodowym teamem z siedzibą w Amsterdamie.
Wymagania:
• 2-5 letnie doświadczenie w rozwoju nowych firm, doradztwie, sprzedaży B2B lub sprzedaży technologii;
• Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu b. dobrym (min. B2/C1);
• Dyplom ukończenia studiów licencjackich;
• Umiejętność ustalania priorytetów w działaniach sprzedażowych i terminowej realizacji;
• Wiedza z zakresu prowadzenia negocjacji;
• Szczerość, systematyczność, zaangażowanie i nastawienie na cel to cechy, które opisują Cię najlepiej.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o pracę tymczasową (umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia);
• Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, składające się z wysokiej podstawy + premii;
• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
• Międzynarodowe środowisko pracy.