Account Coordination Associate with German
Miejsce pracy: WrocławZadania:
- Ścisła współpraca z niemieckim klientem wewnętrznym
- Obsługa różnorodnych procesów i analiz finansowych, takich jak raporty sprzedaży i przepływu danych, raporty budżetowe, planowane przychody na podstawie przygotowanych danych
- Tworzenie raportów ad-hoc i bieżących analiz dla różnych interesariuszy,
- Aktualizowanie wewnętrznych baz danych
- Pozyskiwanie danych z dostępnych baz oraz opracowywanie dla zespołu na tej podstawie biuletynów i innych dokumentów
- Identyfikowanie ewentualnych problemów i zgłaszanie ich do zespołu globalnego wsparcia
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Zdolności analityczne i umiejętność tworzenia prezentacji i raportów
- Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego (B2/C1)
- Wyksztalcenie wyższe w kierunku Zarządzanie/Ekonomia i pokrewnych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście i motywacja do świadczenia profesjonalnych usług
- Gotowość do uczenia się
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej organizacji, będącej liderem w swojej branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program wellness & spa
- Kursy językowe
- Dodatkowo: świeże owoce, kanapki, soki, szeroki program szkoleń, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie