Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

Absolwenci z językiem niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Absolwenci z językiem niemieckim
Poznań
NR REF.: 1104200



Właśnie skończyłeś studia?Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji? Aplikuj!

Dla międzynarodowej organizacji, poszukujemy osób chętnych do pracy administracyjnej z językiem niemieckim i angielskim.

Oferujemy:
pracę na stanowiskach m.in. HR admin, Personal Assistant, Presentation Designer, Tasks Coordinator. W zależności od stanowiska Twoje codzienne obowiązki będą polegały na tworzeniu dokumentacji, uzupełnianiu danych w systemie, a także na kontakcie z klientami w języku niemieckim jeśli zajdzie taka potrzeba.

Oczekujemy:

znajomości języka niemieckiego minimum C1 i angielskiego na poziomie minimum B2, komunikatywności, zorientowania na detale i chęci rozwoju.

Otrzymasz:
pakiet benefitów pozapłacowych obejmujących prywatną opiekę medyczną, kartę multisport, kartę lunchową, vouchery do kina i teatru a także możliwość skorzystania z dofinansowania do szkoleń.
.
Brzmi interesująco?Prześlij nam swoje CV w języku angielskim już dziś!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry