W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Absolwenci z językiem niemieckim
Miejsce pracy: KatowiceDla Naszego Klienta - firmy o globalnym zasięgu, wspieramy rozwój nowych zespołów w zakresie obsługi klienta niemieckojęzycznego oraz działań administracyjnych.
W związku z tym poszukujemy absolwentów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego.
Jeśli znasz bardzo dobrze język niemiecki i chcesz rozpocząć pracę w międzynarodowej organizacji z sektora usług biznesowych - aplikuj!
Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.
Requirements:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
- praktyczna znajomość programów pakietu MS Office,
- chęć rozwoju osobistego i zdobywania nowej wiedzy,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.
Benefits:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- praca w globalnej firmie, ekspozycja na kontakty w języku niemieckim,
- możliwość współpracy w środowisku międzynarodowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych,
- praca w przyjaznym, ustrukturyzowanym środowisku.