#

2nd line IT support with English

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Randstad Polska Sp. z o.o.

Masz kilkuletnie doświadczenie w branży IT? Czujesz się pewnie mówiąc po angielsku? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej organizacji? Mamy dla Ciebie świetną pracę!

2nd line IT support with English

Poznań
  • umowę o pracę na pełen etat w jasno określonych godzinach (8:00 - 16:00, niekiedy wyjątkowo do godz. 18:00 - w przypadku dyżuru ale zawsze 8h)
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • platformę benefitową
  • spotkania integracyjne, w tym raz na pół roku wyjazdy
  • strefę relaksu
  • platformę do nauki języków
  • nowoczesne technologie
  • wsparcie aplikacyjne Klienta i kontakt z użytkownikami końcowymi
  • wysyłanie incydentów do odpowiedniego wsparcia drugiego poziomu poza lub wewnątrz własnej organizacji serwisowej
  • przyjmowanie zgłoszeń, ich analiza i rozwiązywanie problemów
  • zarządzanie incydentami
  • zaangażowanie w bezpośredni kontakt z użytkownikami (telefon, czat, email, MR, ServiceNow)
  • uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zespołu DevOps
  • doświadczenie na stanowisku Service Desk'u IT (mile widziana druga linia wsparcia)
  • znajomości platformy Azure DevOps (odpowiednich komponentów Azure lub Alation, Databricks) oraz znajomości programu PowerShell
  • doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu Microsoft Azure
  • doświadczenia w pracy z systemem Windows i Linux
  • umiejętności odzyskiwania danych
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1), j. niemiecki mile widziany
  • ukierunkowania na Klienta
  • znajomości metodologii ITIL (mile widziana)


Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

Randstad Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi