Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Masz kilkuletnie doświadczenie w branży IT? Czujesz się pewnie mówiąc po angielsku? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej organizacji? Mamy dla Ciebie świetną pracę!
2nd line IT support with English
Poznań
umowę o pracę na pełen etat w jasno określonych godzinach (8:00 - 16:00, niekiedy wyjątkowo do godz. 18:00 - w przypadku dyżuru ale zawsze 8h)
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
dofinansowanie szkoleń i kursów
platformę benefitową
spotkania integracyjne, w tym raz na pół roku wyjazdy
strefę relaksu
platformę do nauki języków
nowoczesne technologie
wsparcie aplikacyjne Klienta i kontakt z użytkownikami końcowymi
wysyłanie incydentów do odpowiedniego wsparcia drugiego poziomu poza lub wewnątrz własnej organizacji serwisowej
przyjmowanie zgłoszeń, ich analiza i rozwiązywanie problemów
zarządzanie incydentami
zaangażowanie w bezpośredni kontakt z użytkownikami (telefon, czat, email, MR, ServiceNow)
uczestniczenie we wszystkich spotkaniach zespołu DevOps
doświadczenie na stanowisku Service Desk'u IT (mile widziana druga linia wsparcia)
znajomości platformy Azure DevOps (odpowiednich komponentów Azure lub Alation, Databricks) oraz znajomości programu PowerShell
doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu Microsoft Azure
doświadczenia w pracy z systemem Windows i Linux
umiejętności odzyskiwania danych
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1), j. niemiecki mile widziany
ukierunkowania na Klienta
znajomości metodologii ITIL (mile widziana)
Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?