#

2nd Line Support Specialist

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

2nd Line Support Specialist

Warszawa
2nd Line Support Specialist
Warszawa
NR REF.: 1101730

On behalf of our key Client from Denmark, to its new IT internal team, we are currently looking for motivated and communicative 2 ndline Support Specialist specialising in Microsoft technologies.

On this role you will be responsible for reactive and proactive incident response following ITIL framework. The tickets (Remedy) will be provide and selected by Service Desk team. You will also liaising with 3 rdline support and from time to time with none IT teams. To make you job easier you will automate using scripts. Ideal Candidate speaks fluent English and has at least 3 years of professional experience in support as 2 ndline support specialist. Hands on knowledge of Windows, Active Directory and MS Office is a must. Knowledge of SCCM is a strong advantage. PowerShell and/or other scripting language makes your job easier. Widows certificates are more than welcome.

Our Client offers possibility to work in new establish internal IT team, international working environment, perm agreement and benefits (private medical care, training`s budget, pension fund, bonuses etc).

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV (ang).
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi