Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2019.

2nd line Support Specialist Swedish Speaker

Opole, opolskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Candidate’s profile
  • Capacity to adapt and learn 
  • Good team player
  • Attention to detail
  • Ability to manage and collaborate with other teams

 

Requirements

  • Excellent English and Swedish language skills
  • Outstanding Customer Care skills
  • Organizational skills and “can do” attitude
  • Proactive approach
  • Able to work with minimum of supervision
  • Good organizational skills
  • Ability to share technical knowledge within the team
  • Detail oriented
  • Basic ITIL knowledge
  • ISC knowledge will be an asset
  • ServiceNow experience will be an asset

 

Job description

Position purpose

We are looking for a person experienced with Service Desk responsibilities who will act as a Senior Analyst responsible for handling difficult cases and assisting with coordinating the Service Desk workload

 

Main Accountabilities

  • Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents
  • Troubleshooting/resolving advanced issues and requests
  • Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles and procedures
  • Acting as an overflow support for Tier 1 contacts

Wymagania

What we offer

 

  • Working in a close-knit team and a friendly atmosphere 
  • Bonuses, including those for recommending new employees
  • A wide range of training and co-financing of courses
  • Additional life insurance
  • Attractive package of additional benefits (fitness, gym, cinema, etc.) you chose what you want
  • Integration events and joint celebrations 
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care, also for your family
  • Bicycle parking and carpooling

Prezentacja firmy

Capgemini jest jedną z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie:... konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Sukces naszej działalności tkwi w partnerskim podejściu zarówno do klientów, jak i do pracowników. Jesteśmy harmonijnym zespołem ponad 115 tys. specjalistów w 40 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 4600 osób.

Różnorodność jest naszą siłą. Działamy w międzynarodowym środowisku, a nasi pracownicy to absolwenci różnych kierunków, w tym: ekonomicznych, finansowych, lingwistycznych, inżynierskich oraz informatycznych. Wiedząc, że kapitałem są ludzie, oferujemy naszym pracownikom szeroki zakres szkoleń oraz wsparcie w ich dodatkowych działaniach zmierzających do podnoszenia kompetencji poprzez dofinansowywanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, doktoranckich, MBA oraz szkoleń specjalistycznych. Nasi pracownicy mają możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych pracując dla naszych klientów w Polsce i za granicą. Przyjazną atmosferę w firmie potwierdzają wewnętrzne badania oraz zewnętrzne rankingi.

Tym, co nas wyróżnia, jest szczególny sposób współpracy z klientem określany mianem Collaborative Business Experience, czyli współdziałanie w biznesie. Uważamy, że współdziałanie wzmacnia firmę, praca zespołowa daje lepsze efekty, a zaufanie i przestrzeganie partnerskich reguł jest fundamentem współpracy.

Prowadzimy szereg działań na rzecz lokalnych społeczności. U podstaw naszego zaangażowania społecznego leży kultura korporacyjna i wartości, jakimi kierujemy się w codziennej pracy. Firma Capgemini jest sygnatariuszem umowy ONZ zobowiązującej do wspierania i przestrzegania 10 zasad ogłoszonych w światowej umowie dotyczącej praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i działalności antykorupcyjnej.

Dołącz do naszych zespołów:

Business Process Outsourcing

BPO obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych działających na terenie Polski, świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, obsługi klienta, zakupów, logistyki oraz marketingu. W biurach BPO w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 2400 pracowników.

Infrastructure Outsourcing Services

Centrum IOS, należące do światowej sieci Rightshore®, obsługuje zewnętrznych klientów w zakresie usług zdalnego wsparcia technicznego oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną klientów. W naszych biurach (Katowice, Kraków, Opole oraz Iasi - Rumunia) Pracują zarówno specjaliści jak i osoby na początku swojej drogi zawodowej, chcące zdobywać doświadczenie zawodowe w firmie będącej liderem w swojej branży. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

Ze względu na specyfikę pracy, zarówno do Centrum BPO, jak i IOS poszukujemy osób ze zdolnościami analitycznymi i interpersonalnymi, które potrafią pracować w zespole. Każde z oferowanych przez nas stanowisk wymaga znajomości języka angielskiego lub innego języka obcego. Zatrudniamy studentów i absolwentów wszystkich kierunków; preferowane są specjalności ekonomiczne, finansowe, lingwistyczne oraz techniczne. W związku z dynamicznym rozwojem planujemy zatrudnić w tym roku kilkuset nowych pracowników.

Więcej o nas na: www.pl.capgemini.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca IT - Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry