SPARROW Contact Center specjalizuje się w usługach business process outsourcing: call i contact center, wsparcia sprzedaży i marketingu, obsługi back-office. Firma wspiera swoich Partnerów w zwiększaniu sprzedaży swoich produktów i usług oraz towarzyszy im w każdej fazie cyklu życia Klientów: pozyskania, obsługi, podwyższania wartości i utrzymania.
Powstała w wyniku połączenia wiedzy i doświadczeń ekspertów na rynku call & contact center. Ekspertów posiadających udokumentowane doświadczenie, którzy niejednokrotnie przekraczali założenia postawione przez Klienta stając się wraz ze swoimi zespołami liderami wśród wszystkich współpracujących z Klientem Call Center. Potencjał i siła spółki to doświadczona kadra. Nowoczesne multimedialne contact center, które zostało zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Partnerów posiadając przy tym najnowszą technologię telekomunikacyjno-informatyczną, która gwarantuje efektywne wykorzystanie zasobów i pozwala na szczegółową analizę realizowanych procesów biznesowych. Połączenie wydajności, niezawodności i komfortu. Firma w której panuje niepowtarzalna atmosfera, a ludzie są dla niej największym kapitałem.