DIRECT STORE

DIRECT STORE

Łódź, łódzkie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
IT - Hardware
Liczba pracowników:
5
Strona internetowa:
http://www.directstore.pl

Prezentacja firmy

DIRECT STORE powstał jako idea firmy monobrandowej oddanej jednemu gigantowi branży, którego portfolio jest tak szerokie, żeby można było każdemu klientowi, niezależnie od branży, lokalizacji czy specyfiki pracy, zaoferować kompleksowe rozwiązania najwyższej klasy, sprzęt sieciowy, serwerowy, produkty klienckie, drukarki i oprogramowanie wraz z najwyższej klasy usługami serwisowymi. Takim gigantem jest firma Dell, z którą związaliśmy się tak, że zawęziliśmy swoje portfolio tylko do produktów, które są własnością tego producenta. Tylko w ten sposób możemy naszym klientom zaoferować jedyną w swoim rodzaju ekspercką wiedzę i fachowo doradzić dobór rozwiązań pod konkretne potrzeby.

Za wyborem firmy Dell jako naszego partnera strategicznego przemawia jeszcze jeden bardzo ważny fakt. Od ponad 7 lat mamy najlepsze doświadczenia wyniesione z pracy bezpośrednio w tej korporacji. Znamy osobiście znaczącą część zespołu inżynieryjnego jak i handlowego producenta, dzięki czemu możemy dla naszych klientów wznieść poziom obsługi na wyżyny zarezerwowane wyłącznie dla największych globalnych przedsiębiorstw.

Z naszymi klientami pragniemy budować stałe, partnerskie relacje oparte na zaufaniu i doświadczeniu. Nie zależy nam na pojedynczej sprzedaży, bo wiemy że klient jest najważniejszy i jeśli raz utracimy jego zaufanie, to już go nigdy nie odbudujemy. Rozumiemy fakt, że rozwiązania kupowane od nas służą do codziennej pracy i w konsekwencji muszą działać dokładnie tak jak jest to zaplanowane przez cały czas. Każdorazowo analizujemy zatem wymagania klienta i utwierdzamy się w przekonaniu, czego tak naprawdę potrzeba, aby przez cały przewidziany okres amortyzacji rozwiązania klient odczuwał taki sam komfort pracy.

W odróżnieniu od konkurencji nigdy nie każemy naszym klientom płacić za dobór rozwiązań. Wierzymy, że jako istoty ludzkie jesteśmy zobowiązani do pomagania sobie wzajemnie i że tylko w ten sposób można zbudować zdrowe i uczciwe relacje partnerskie z klientem.