Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja I Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

325 ofert pracy dla: Administracja I Sekretariat

Sortuj według:
  • Zadania:• obsługa głównej recepcji biura,• obsługa centrali telefonicznej, przełączanie połączeń, przekazywanie informacji,• wsparcie przy organizacji podróży służbowych,• wsparcie przy przygotowywaniu materiałów drukowanych w dużych ilościach,• opieka nad salami konferencyjnymi, dbanie o ich porządek, prowadzenie ich rezerwacji,• obsługa spotkań biznesowych,• zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie ...

  • Asystent/ka Administracyjny/a w Dziale B+R Warszawa NR REF.: 1089488 Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy konsultingowej – poszukujemy osoby do Działu Dotacji i Ulg B+R, na stanowisko: Asystent/ka Administracyjny/aOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za wsparcie administracyjnedziału, pisanie interpretacji podatkowych, pomoc przy pisaniu wniosków unijnych, poszukiwanie ...

  • RCP/KRK/03/2017Miejsce pracy: Kraków Zgłoś się do nas, jeśli: biegle posługujesz się językiem angielskim i polskimmasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskucechuje Cię dynamizm oraz zaangażowanie w działaniudobrze znasz MS Excelwyróżnia Cię wysoka kultura osobista oraz odpowiedzialność i samodzielnośćjesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz nowe kontakty Do Twoich obowiązków należeć ...

  • Zadania: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy (w tym anglojęzycznych), obsługa rozmów telefonicznych, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie korespondencją przychodzącą, zamawianie artykułów biurowych, bieżące wsparcie pracowników firmy. Wymagania: minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku recepcja/sekretariat - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - warunek ...

  • Dla jednego z naszych klientów, globalnie działającej firmy będącej światowym liderem, poszukujemy osób znających język szwedzki. Na stanowisku młodszego specjalisty osoba ta będzie odpowiedzialna za codzienny kontakt z innymi działami firmy ww celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami oraz dostawcami, aktualizację systemu wewnętrznego firmy a ...

  • Job description: Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards; Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency; Assist with placement of orders, refunds or exchanges; Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction; Communicate in positive manner with team members and business ...

  • Job description: Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards; Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency; Assist with placement of orders, refunds or exchanges; Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction; Communicate in positive manner with team members and business ...

  • Jesteśmy firmą świadczącą usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy. Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień (Logistyka) Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Opis stanowiska: Obsługa logistyczna zamówień i zleceń ...

  • Your tasks: Administration of master data for administrative and operational purposes; Invoicing according to contractual terms and in close contact with the entity for which the invoice is issued; Administration of maintenance agreements; Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers. Requirements: Ability to communicate orally and in writing in Spanish and English is a ...

  • Zakres czynności: przygotowanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań w zakresie oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę (przetargi, aukcje, negocjacje, przyjęcia ofert), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki przygotowywanie i kierowanie do Biura Obrotu Nieruchomościami wniosków w ...

  • Osoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, prowadzenie bazy danych klienta, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych ...

  • Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji pracowników Prowadzenie akt osobowych Stały kontakt z urzędami (ZUS, NFZ) Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Spółki Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów Oczekiwania: Wykształcenie wyższe Prawo jazdy kat. B Znajomość Microsoft Office (szczególnie MS Excel) Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Nastawienie na realizację celów ...

  • OBOWIĄZKI bieżąca kontrola poczty elektronicznej obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie przygotowywanie zamówień na materiały biurowe wsparcie pracowników wszystkich działów w codziennych czynnościach WYMAGANIA doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem prawo jazdy kategorii B biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz ...

  • Wsparcie obiegu przepływu informacji między Zarządem a Współpracownikami, wsparcie organizacyjne i administracyjne, prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Zarządu, sporządzanie protokołów i notatek ze spotkań, zlecanie tłumaczeń z języka angielskiego, dbałość o terminową realizację zlecanych zadań, bieżące prace zlecone. Oferujemy Możliwość rozwoju osobistego, ciekawą pracę w międzynarodowej firmie ...

  • Firma Imperium Szkoleniowe jest szkoleniową zajmującą się organizacją szkoleń komputerowych od 2010 roku. Aktualnie w związku z rozwojem działu sprzedaży szkoleń poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka/Asystent biura Zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu pomoc w organizacji i obsłudze szkoleń nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami pozyskiwanie nowych Klientów ...

  • Dla naszego klienta firmy międzynarodowej z branży FMCG poszukujemy kandydatki na stanowisko Recepcjonistki. Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Asystentki/ta biura będą należały m.in.: zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji; przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji; dbanie o właściwy obieg dokumentów; archiwizacja dokumentacji; bieżąca obsługa Klientów ...

  • Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: wystawianie faktur sprzedaży oraz zakupu, sporządzanie dokumentów dostawy dla klientów, sporządzanie rejestrów oraz raportów z kasy fiskalnej, przygotowywanie deklaracji na potrzeby Urzędu Skarbowego oraz Celnego, archiwizowanie faktur oraz dokumentów dostawy, kontrolowanie wywiązywania się kontrahentów z ustalonych terminów zapłaty należności, wyjaśnianie ...

  • Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka korespondencji; Odbieranie telefonów, łączenie rozmów; Prowadzenie kalendarza spotkań; Nadzór nad obiegiem dokumentów; Inne prace zlecone przez Zarząd. Wymagania: Wykształcenie wyższe; Doświadczenie w pracy biurowej; Biegła obsługa pakietu MS Office; Dobra ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja I Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie
do góry