Skorzystaj z wyszukiwarki
Myślałeś o innych ofertach pracy? Skorzystaj z wyszukiwarki. OK, zrozumiałem.

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja I Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie

Filtry wyszukiwaniaFiltruj wyniki

372 oferty pracy dla: Administracja I Sekretariat

Sortuj według:
  • Obowiązki: organizacyjne wsparcie Dyrektora Księgowości administrowanie dokumentacją z obszaru księgowości oraz przepływem informacji wewnątrz firmy prowadzenie terminarza zajęć i spotkań oraz obsługa administracyjna organizowanie spotkań wewnętrznych i podróży służbowych reprezentowanie Dyrektora Księgowości przed urzędami wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego Wymagania ...

  • At Amazon we believe that every day is still day one. A day to take a first step. A day to look forwards to new challenges. And today is that day for you. It's your day to be part of something great. A day to make your ideas come to life. And your day to join a company that redefines itself every day. That's the energy and passion behind Amazon. At Amazon, we're working to be the most ...

  • Zakres obowiązków: tworzenie i kontrolowanie zleceń do dostawców; administracja kontraktów serwisowych; wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP; wystawianie faktur; ścisła współpraca z oddziałami Wincor Nixdorf na świecie. Wymagania: znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; dobra znajomość obsługi programu MS ...

  • Zakres obowiązków: tworzenie i kontrolowanie zleceń do dostawców; administracja kontraktów serwisowych; wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP; wystawianie faktur; ścisła współpraca z oddziałami Wincor Nixdorf na świecie. Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; dobra znajomość obsługi programu MS Excel; dobra ...

  • Zakres obowiązków: tworzenie i kontrolowanie zleceń do dostawców; administracja kontraktów serwisowych; wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP; wystawianie faktur; ścisła współpraca z oddziałami Wincor Nixdorf na świecie. Wymagania: znajomość języka francuskiego i angielskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; dobra znajomość obsługi programu MS ...

  • Zadania: Weryfikacja dokumentacji osobowej oraz wprowadzanie danych osobowych do systemu wewnętrznego Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w firmie Pomoc w prowadzeniu spraw administracyjnych, przygotowywaniu, kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji Wymagania: Wykształcenie min. średnie Mile widziane osoby uczące się/studenci Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi programu ...

  • Państwowe Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu zatrudni na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zadaniowego ds. Nowej Wystawy Głównej, w tym: sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżących działań Zespołu tworzenie pism, umów i innych dokumentów formalnych opracowanie raportów i ...

  • Nudzi Cię powtarzalna, rutynowa praca? Nie lubisz działać według utartych schematów i cenisz sobie swobodę działania? Szybkie tempo zmian i dynamiczne środowisko pracy nakręcają cię do działania? Chciałbyś być częścią czegoś większego i obserwować, jak Twoje pomysły ewoluują/ wcielają się w życie? Jeśli chcesz mieć realny wpływ na firmę, w której pracujesz i stale rozwijać swoje umiejętności, trafiłeś na ...

  • LM Wind Power is the world"s largest, independent supplier of blades for wind turbines, offering blade development, manufacturing and service and logistics. Approximately one in five turbines installed around the world has LM Wind Power blades. LM Wind Power is looking for Bookkeeper to be located in Goleniów. You will work in our Finance Department to support its functions. You will be a part of a ...

  • Seito Polska Sp. z o.o., lider na rynku usług outsourcingu transportu wewnętrznego i procesów okołoprodukcyjnych zatrudni: Asystentów technicznych Miejsce pracy: Łódź • prace administracyjne związane z dokumentacją działu; • wsparcie projektów: przygotowywanie harmonogramu, tworzenie specyfikacji; • przygotowywanie zestawień, raportów; • regularne raportowanie o aktualizacjach do zespołu projektowego; • prowadzenie ...

  • Nowy Park Trampolinowy w Gliwicach szuka Pracowników Recepcji! Jeśli: - Masz doświadczenie w obsłudze klienta; - Lubisz pracować z ludźmi; - Chcesz wziąć udział w tworzeniu najlepszego miejsca rozrywki na Śląsku; - Szukasz pracy, którą możesz połączyć z innymi zajęciami. Dołącz do naszego Teamu! Szukamy osób dostępnych zarówno na cały etat, jak i w niepełnym wymiarze ...

  • Do Twoich zadań należeć będzie: weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń, współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu/ projektu, monitorowanie procesu płatności, analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej, dostarczanie informacji ...

  • Jeden z największych w kraju producentów artykułów biurowych i szkolnych z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży poszukuje kandydata na stanowisko: Asystent(ka) Zarządu /Sekretarka Zadania: dbanie o sprawne funkcjonowanie biura Zarządu organizacja spotkań, imprez firmowych oraz podróży służbowych prowadzenie terminarza spotkań Zarządu obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej przyjmowanie i ...

  • Praca w renomowanej międzynarodowej firmie rodzinnej w samym sercu Warszawy. Stanowisko Asystent/-ka Managera ds. Administracji i Komunikacji będzie polegało na obsłudze recepcji oraz wsparciu dla działu Administracyjnego i Komunikacji. Następnie, roczne zastępstwo na stanowisku Managera Administracji. Start od 9 stycznia 2017 roku. Główne obowiązki: • obsługa centrali telefonicznej, • prowadzenie kalendarza ...

  • Hotel 3* w Wieliczce zatrudni na stanowisko Front Office Manager. Osoba zatrudniona na stanowisku Front Office Manager (Kierownik Recepcji) będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem działu Front Office, aby zapewnić skuteczną, szybką, uprzejmą, bezproblemową obsługę gości, a przez to zmaksymalizować przychody z pokoi i poziom zadowolenia gości. Gwarantujemy stabilne ...

  • Do głównych zadań Recepcjonisty/tki należeć będzie: bezpośrednia obsługa gości w recepcji i dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości w hotelu, doradzanie i finalizowanie sprzedaży dla klientów zainteresowanym naszymi usługami zapewnienie profesjonalnej obsługi wg wyznaczonych standardów odpowiedzialność za budowanie długofalowych relacji z Gośćmi Wymagania: wykształcenie minimum ...

  • Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę procesów księgowych związanych z rozliczaniem kont rozrachunkowych: pracowników i kontrahentów Rozliczanie i księgowanie dokumentów dotyczących podróży służbowych krajowych i zagranicznych Sprawdzanie rejestrów VAT zakupów Przygotowywanie raportów dotyczących rozrachunków Od kandydatów/tek oczkujemy: Wykształcenia minimum średniego ...

  • Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży medycznej o ponad 100-letniej tradycji, będąca liderem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w swoim portfolio mająca wysokiej jakości produkty. W związku z intensywnym rozwojem firma poszukuje pracownika na stanowisko: HR Generalist. Zakres obowiązków: Pierwsza linia wsparcia dla kadry kierowniczej i pracowników w zakresie HR, Koordynacja aktywności ...

Czy chcesz otrzymywać podobne oferty pracy dla "Administracja I Sekretariat", na email?

Utwórz powiadomienie
do góry