Opis oferty pracy:
Wymagania:
wykształcenie min. średnie,
dobra organizacja pracy,
komunikatywność, elastyczność, samodzielność,
umiejętność analitycznego myślenia,
dokładność i punktualność,
praktyczna znajomość obsługi komputera, a w szczególności programu Excel,
obsługa sprzętu biurowego.
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
mile widziana wiedza zakresu prowadzenia sekretariatu oraz ubezpieczeń życiowych,
Główne zadania:
prowadzenie sekretariatu i biura oddziału,
wsparcie obsługi klientów,
wsparcie Dyrektora Oddziału m.in. prowadzenie kalendarza spotkań,
stała współpraca z pracownikami oddziału dotycząca obsługi klientów,
współpraca z kadrą menedżerską,
przygotowywanie raportów (dla oddziału oraz dla Centrali firmy w Warszawie),
obsługa korespondencji.
Kandydatom oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia,
ciekawą pracę w dynamicznym i międzynarodowym koncernie ubezpieczeniowym,
szeroki pakiet szkoleń.
Firma z branży ubezpieczeniowej.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.