Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/0743
Obowiązki:
- współpraca z głównym księgowym w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych i nadzoru nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności
- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych (w systemie SAP)
- raportowanie na potrzeby wewnętrzne Spółki i Grupy oraz sporządzanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych, w tym do GUS i NBP
- udział w miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięciach ksiąg rachunkowych
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych informacji finansowo księgowych
- przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, podatek od nieruchomości i pozostałe podatki),
- kontakty z bankami i instytucjami zewnętrznymi,
- sporządzanie dodatkowych raportów i analiz zgodnie z potrzebami Spółki
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła znajomość przepisów o rachunkowości
- znajomość MS Excel oraz pozostałych narzędzi MS Office
- ugruntowana wiedza z zakresu prawa podatkowego
- znajomość programów klasy ERP
- duża samodzielność i dokładność, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania pożądane:
Języki:
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- praktyczna znajomość rachunkowości środków trwałych
Zawód:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- minimum 3 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (co najmniej na samodzielnym w dziale księgowym),
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
- znajomość język niemieckiego mila widziana
- biegła znajomość przepisów o rachunkowości
- ugruntowana wiedza z zakresu prawa podatkowego
- mile widziana praktyczna znajomość rachunkowości środków trwałych
- doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
- znajomość MS Excel oraz pozostałych narzędzi MS Office
- znajomość programów klasy ERP
- duża samodzielność i dokładność; komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia
- gotowość do ciągłego samokształcenia
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:
- osobisty: ul. Kolejowa 31, 22-100 Chełm.
Miejsce pracy: Kolejowa 31, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Adres www: www.ybbstaler.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/04/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca