#

ZASTĘPCA DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE VICTORIA'S SECRE

Alshaya Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Alshaya Poland Sp. z o.o.
W Alshaya, hasło "nasz sukces tworzą nasi ludzie" nie jest pustym sloganem. Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.

Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów:

Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works

Rok 2017 będzie przełomowym czasem dla Polski, w obszarze Fashion, Health and Beauty. W 2017 roku otworzymy pierwszy w Polsce sklep Victoria's Secret Full Assortment.

Victoria's Secret nie jest po prostu marką. Victoria's Secret jest opowieścią o pasji do piękna. Piękna uchwyconego w każdym najdrobniejszym detalu. Naszą filozofią jest napisanie indywidualnej historii dla każdego naszego Klienta.

W związku z planowanym otwarciem poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

ZASTĘPCA DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE VICTORIA'S SECRE

Miejsce pracy: Warszawa
Alshaya Poland Sp. z o.o.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywna sprzedaż i utrzymanie profesjonalnej obsługi klienta na Sali sprzedaży sklepu;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów pomiędzy sklepem a biurem;
  • Rejestrowanie i archiwizacja dokumentów personalnych oraz księgowych;
  • Przygotowywanie raportów kasowych i zestawień dla biura;
  • Kompleksowe zarządzanie podległym zespołem;
  • Motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy pracowników;
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji sklepu z Departamentem Operacyjnym i z pozostałymi strukturami spółki;
  • Raportowanie z zakresu analizy wskaźników i poziomu realizacji budżetu;
  • Ścisła współpraca z działami kadr i księgowości;

Odpowiedni kandydat posiada następujące cechy i kompetencje:

  • Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
  • Znajomość przepisów prawa pracy i czasu pracy oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania;
  • Umiejętność zapewnienia najwyższych standardów aktywnej obsługi klienta w sklepie;
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem, szkoleniu personelu na sali sprzedaży, dbaniu o jego ciągły rozwój oraz wyniki sprzedaży;
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi kasy fiskalnej;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność oraz nastawienie na realizację celów;
  • Umiejętność analizy raportów sprzedaży oraz jakości obsługi klienta i podejmowania decyzji na podstawie wyciągniętych wniosków;
  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych;

Naszym pracownikom gwarantujemy:

  • Możliwość uczestniczenia we wprowadzaniu na polski rynek marki Victoria’s Secret Full Assortment;
  • Kilkutygodniowe zagraniczne szkolenie wprowadzające;
  • Kartę zniżkową na zakupy we wszystkich naszych markach na terenie Polski;
  • Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Alshaya Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi