poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Zarządca Rejonu Administrowania i Utrzymania Nieruchomości
Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku
Zakres czynności:
- bieżące zarzadzanie powierzonym zasobem nieruchomości
- zarządzanie sytuacjami kryzysowymi na zarządzanych obiektach
- dbanie o dobry wizerunek PKP S.A. w aspekcie kontaktów z najemcami
i dzierżawcami - inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania nieruchomości, modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej
- sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz nad pracami w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
- bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A z dostawcami mediów, gwarancji, usług komunalnych, usług serwisowych, ochrony, dzierżawcami
i użytkownikami w zakresie przestrzegania zapisów tych umów - monitorowanie właściwych warunków BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska oraz inicjowanie działań dążących do zapewnienia takich warunków dla powierzonych nieruchomości i zespołu pracowników
- bieżący nadzór nad prawidłową kontrolą i audytami czystości powierzonego zasobu nieruchomości dworcowych oraz koordynacja działań ochrony na dworcach
i obiektach, celem zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa podróżnych
i użytkowników obiektów - udział w przeglądach okresowych nieruchomości i kontrolach uprawnionych organów
- nadzór nad bieżącym prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych
- inicjowanie oraz przygotowywanie do komercyjnego zagospodarowania wolnych powierzchni przeznaczonych do najmu/dzierżawy
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii, nadzór nad prawidłową realizacją zleconych prac
- współpraca ze służbami mundurowymi (Policja, Straż Miejska, Żandarmeria Wojskowa, Straż Graniczna, Straż Ochrony Kolei) oraz właściwymi terenowo organami administracji państwowej i samorządowej w celu zapewnienia bezpieczeństwa, likwidacji zagrożeń oraz przeciwdziałania przebywania osób niepożądanych na terenie dworca oraz w zakresie rozwiązywania problemów bezdomności
- prowadzenie samodzielne samochodów służbowych do 3,5 tony
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
- udokumentowane, min. 3-letnie, doświadczenie w kierowaniu zespołem
- doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
- czynne prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów i ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami
oraz prawem budowlanym - biegła znajomość pakietu Microsoft Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 70 tys. pracowników - atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.