Zakres zadań:
zwiększanie ruchu na portalach poprzez:
- promowanie treści merytorycznych i sponsorowanych na portalu,
- dobór, we współpracy z redaktorem naczelnym, treści w portalu oraz do cyklicznych malingów,
- monitorowanie wskaźników efektywności portalu oraz kampanii promocyjnych i reklamowych,
- rekomendowanie i wprowadzanie zmian funkcjonalnych w portalach,
- realizacja potrzeb marketingowych dot. sprzedaży produktów,
- monitorowanie i zarządzanie social media,
- zwiększanie znajomości marek w internecie,
- zwiększanie liczby użytkowników powracających na portale.
• zmysł marketingowy,
• doświadczenie w prowadzeniu/promowaniu fanpage,
• swobodne poruszanie się w Google Analytics,
• zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
• wielozadaniowość oraz bardzo dobra organizacja pracy,
• szybkość w działaniu,
• umiejętność pracy w zespole,
• mile widziana znajomość HTML, CSS.
Oferujemy:
• dużą samodzielność,
• elastyczny czas pracy,
• stabilne warunki zatrudnienia,
• możliwość rozwoju.
Grupa MEDIUM powstała w 1993 roku. Dziś funkcjonujemy na różnych ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.