Do szybko rozwijającej się międzynarodowej firmy ICT z siedzibą w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie wspierać nasz zespół ds. Sprzedaży, kogoś, kto może sprawić, że doradca klienta będzie bardziej efektywny, wspierając go w codziennych obowiązkach.
Pracownik Wsparcia Sprzedaży to osoba która pracuje w bardzo uporządkowany i dokładny sposób a zarazem jest elastyczna, dzięki czemu umie poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami.
Nasz preferowany kandydat musi być asertywny, dokładny, elastyczny, otwarty, dobrze zorganizowany rozumiejący potrzeby klienta / użytkownika.
Kluczowe Obowiązki:
• wspieranie opiekuna klienta tak aby był skuteczny w zwiększaniu przychodów,
• śledzenie wiadomości e-mail / połączeń
• zarządzanie linią sprzedaży i odpowiednimi działaniami
• sporządzanie miesięcznych raportów sprzedaży,
• odpowiedzialność za bazę danych klientów,
• inicjowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą,
• uaktualnianie spraw administracyjnych.
Oferujemy:
• stabilną umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
• niezbędne narzędzia pracy
• szkolenia w zakresie rozwoju kompetencji
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego na rynkach zagranicznych i profesjonalnego rozwoju w firmie
• pozytywna atmosfera pracy w środowisku międzynarodowym.
Kwalifikacje:
• absolwent kierunków ekonomicznych lub szkół językowych bądź posiadający jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze sprzedaży/ zaplecza administracyjnego
• umiejętność wielozadaniowości i szybkiego uczenia się,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej,
• analityczne i logiczne myślenie,
• umiejętność rozwiązywania problemów,
• umiejętność podejmowania decyzji i dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia,
• umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
• kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
• zdolność zarządzania zespołem,
• obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office jest koniecznością.