#

Wsparcie prac administracyjnych

Santander Consumer Bank S.A.

Wrocław, dolnośląskie

Santander Consumer Bank S.A.
Santander Consumer Bank S.A. należy do Grupy Santander – największego banku w strefie euro pod względem kapitalizacji rynkowej oraz czwartego na świecie pod względem zysków. Założona ponad 150 lat temu Grupa Santander posiada ponad 95 milionów klientów, 14 082 oddziały i 180 000 pracowników.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Wsparcie prac administracyjnych

Miejsce pracy: Wrocław

Obecnie poszukujemy kandydatów do czasowego wsparcia obsługi administracyjnej Departamentu Restrukturyzacji i Windykacji Bezpośredniej.

Nasza oferta jest idealna dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej w dużej międzynarodowej korporacji.

Zadania realizowane w ramach wspierania pracy Departamentu :

• ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej;
• ewidencja notatek karnych oraz pozostałych pism DRiWB;
• przekazywanie pism i wezwań pracownikom terenowym;
• wykonywanie niezbędnych czynności w procesie wysyłki i rozliczania pokwitowań odbioru gotówki;
• wprowadzanie do systemu oświadczeń o spłacie zawartych z Klientami
• generowanie zleceń i wysyłka do WT
• generowanie raportów przy użyciu narzędzi analitycznych


Praca jest przewidziana na 8 godzin dziennie w przedziale 08:00-16:00.

Oczekiwania:
• wykształcenie średnie,
• sprawna obsługa komputera, znajomość MS Office w szczególności MS Excel,
• umiejętności analitycznego myślenia,
• umiejętność prowadzenia kliku procesów jednocześnie i pracy pod presją czasu,
• umiejętność pracy w zespole
• ponadto dokładność, rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi