#

Wsparcie administracyjne - sekretariat

Adecco Poland Sp. z o.o.

Radom, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wsparcie administracyjne - sekretariat

Miejsce pracy: Radom
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

  • Obsługa połączeń telefonicznych,
  • Zajmowanie się korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Bieżąca obsługa administracyjna biura,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy.

 


Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Mile widziane doświadczenie w administracji/sekretariacie,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Praca na pełny etat 5 dni w tygodniu 9:00-17:00,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Praca w miłej atmosferze.

 



Numer referencyjny: WAS/02/17/KLC
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi