HRO Personnel, to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Wsparcie administracyjne biura
Lokalizacja: Warszawa
Numer referencyjny: WSP/01/2017
Zakres obowiązków:
• Odbieranie telefonów, witanie i opieka nad gośćmi firmy;
• Prowadzenie oraz rejestrowanie korespondencji;
• Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych pracowników;
• Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji;
• Współpraca z działami firmy oraz kontrahentami..
Wymagania:
• Dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel);
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym – będzie dodatkowym atutem;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym;
• Wysoka samodzielność, komunikatywność
Oferujemy:
• Praca od poniedziałku do piątku po 8 godzin dziennie;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
• Wynagrodzenie 3000 zł brutto/msc;
• Możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".